mandag den 29. april 2013

Burgerboller vol. 2 - low carb

Jeg har forsøgt mig med burgerboller før, her er en videreudvikling af de første jeg lavede. Jeg har lavet dem uden kamutmel denne gang, så de er også low carb.


Burgerboller vol. 2 - low carb

  • 80g mandelmel - malet til mel
  • 1dl sesamfrø - malet til mel
  • 4 æg
  • 1dl græsk youghurt
  • Lidt salt
  • 1tsk Sukrin plus
  • 30g parmesan - fintrevet
  • 50g hørfrø - malet til mel
  • 2 spsk Skallin
  • 1 håndfuld sesamfrø
Bland alle ingredienserne sammen og lad det hvile i 10 minutter så Skallinen kan suge noget af væden.
Smør nogle forme i passende størrelse - jeg har nogle store silikone muffin forme jeg bruger.
Fyld ca 2 cm dej i formene og drys lidt sesamfrø over.
Bag ved 200 grader i ca 15 minutter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar