torsdag den 29. november 2012

Low carb pasta

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke var helt overbevist om denne opskrift, men det smagte faktisk overraskende godt. Det kommer jeg helt sikkert til at lave igen, tror også det skal prøves som lasagne pladder. Jeg har fundet opskriften her, tror dog jeg skal give det et par minutter mindre næste gang, det blev ikke helt "slattent" nok...

Low carb pasta

  • 4 æg
  • 1,25 dl Philadelpia light
  • 0,5 dl Skallin
Pisk æggene til de er godt luftige - ca 5 minutter.
Bland Philadelphiaen godt i og derefter Skallinen og rør godt.
Når Skallinen er i skal der arbejdes lidt hurtigt, hvis det får lov at stå mere end et par minutter har Skallinen suget så meget vand at det ikke er flydende mere.
Hæld massen ud på en bageplade dækket med bagepapir og bred det så meget ud som muligt - jo tyndere jo bedre.
Bag i ca 10 minutter ved 160 grader - det skal virke lidt for blødt i midten og være lidt for brunt i kanten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar